Omschrijving
Giant XTC Carbon frame in maat XLSpank Oozy Trail wielen 27.5 , handgespaakt met DT Swiss spaken en aluminium nippels (BikeWheels Goor)Industry Nine Torch navenSchwalbe Nobby Nic / Rocket Ron banden, Addix Grip (evo), tubeless met goed profielMagura MT4 remmen met Magura SL remschijve en Trailsport (1-vinger) remhendelsRockShox SID WorldCup 100mm voorvork (carbon crown, magnesium lowers) met lock-out op het stuurPNW Rainier 27.2 115mm dropperpostShimano XT 2X11 groepset (inclusief pedalen)50 mm Pro StuurpenSpank Oozy 760mm stuur met \'vibrocore\'
Een erg speelse en snelle hardtail met een erg goede afmontage. De beste xc vork van rockshox, Magura remmen met lichte schijven, xt groepset, en erg stijve, maar toch lichte wielen. Zelf ben ik net 1.90, veel langer moet je niet zijn voor deze fiets, maar vanaf 1.80 moet het aardig passen volgens mij.
De fiets wordt geleverd inclusief alles wat ik niet meer nodig heb voor mijn nieuwe fiets te weten :
Voldoende remblokken voor de komende twee a drie seizoenenTwee nieuwe Magura SL remschijvenMagura Bleedset met extra onderdeeltjesSram XD freehub body voor de Industry Nine naven (voor overstap naar Sram Eagle)Fietspompje (voor op de fiets)Twee witte bidonsTwee Carbon bidonhoudersBinnenbandje(s) die ik nog heb liggen
Verder heb ik net voor de verkoop alle binnenkabels vernieuwd, samen met de trapas (Shimano XTR) en de balhoofdlagers gesmeerd, zodat alles lekker soepel draait en werkt.
De fiets gaat weg in verband met aanschaf nieuwe fiets. Vragen? Stuur gerust een berichtje.