ID: 14504
Yamaha Roadstar Warrior 1700
€6.900,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Yamaha Roadstar Warrior 1700
Wegens omstandigheden moet ik deze motor helaas weer verkopen.
Plan was om er deze zomer veel mee te gaan cruisen, maar dat lijkt er op dit moment niet in te zitten.
Deze warrior is een powercruiser met zo'n 1700cc, en een aantal leuke opties waaronder:
- Vance & Hines big shots uitlaat systeem
- Power commander III
- Onderhoudsvrije gel accu
- Kleine knipperlichten
-Custom stuur
- K & N open luchtfilters
Met de powercommander icm uitlaat en luchtfilters heeft hij iets meer vermogen dan standaard, geschat vermogen is zo'n 90pk. (dus zeker meer dan 35kw, maar dat kan ik niet selecteren)
Banden en remblokken zijn nog in goede staat.
De machine heeft ook flink wat koppel, en stuurt prima door de bochten.
KM stand is zo'n 17.490 km, dus staat nog garant voor flink wat kilometers.
Er zit een schijfremslot bij van Abus & de originele luchtfilter onderdelen.
Meer foto's volgen nog, als er vragen zijn voel je vrij me te contacteren.
Bieden mag, maar houdt het gezellig ;)
Met vriendelijke groet,
Maurits Colen
Wegens omstandigheden moet ik deze motor helaas weer verkopen.
Plan was om er deze zomer veel mee te gaan cruisen, maar dat lijkt er op dit moment niet in te zitten.
Deze warrior is een powercruiser met zo'n 1700cc, en een aantal leuke opties waaronder:
- Vance & Hines big shots uitlaat systeem
- Power commander III
- Onderhoudsvrije gel accu
- Kleine knipperlichten
-Custom stuur
- K & N open luchtfilters
Met de powercommander icm uitlaat en luchtfilters heeft hij iets meer vermogen dan standaard, geschat vermogen is zo'n 90pk. (dus zeker meer dan 35kw, maar dat kan ik niet selecteren)
Banden en remblokken zijn nog in goede staat.
De machine heeft ook flink wat koppel, en stuurt prima door de bochten.
KM stand is zo'n 17.490 km, dus staat nog garant voor flink wat kilometers.
Er zit een schijfremslot bij van Abus & de originele luchtfilter onderdelen.
Meer foto's volgen nog, als er vragen zijn voel je vrij me te contacteren.
Bieden mag, maar houdt het gezellig ;)
Met vriendelijke groet,
Maurits Colen