ID: 11137
Advertentie ID: #11137 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Yamaha Aerox Snor Scooter Blauw Kenteken Gyronetics Spider
€1.350,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Deze scooter is volledig nieuw opgebouwd en is pas sinds Juli 2017 volledig klaar, hieronder wat gebeurtenissen en onderdelen:
- Yamaha Aerox-frame Blauw kenteken uit 2006, Metallic Grijs laten spuiten.
- Alle buitenkappen laten spuiten in Metallic Blauw
- Minarelli Blok volledig orgineel behalve 50cc snel cilinder
- Waterpompdeksel en Carterkap eveneens Metallic Grijs laten spuiten (zie laatste foto's)
- Gilera ICE Spatbord + Frame in Metallic Blauw laten spuiten (zie laatste foto's)
- Gyronetics Spiders Velgen (ENIGE TE KOOP IN EUROPA OP DIT MOMENT)
,Licht Aluminium Racevelgen met hagelnieuwe lagers en aangepast om op orginele veerpoten te kunnen draaien
- Alle electronica en lampen orgineel en zonder verknipte onzin en breuken
- Binnenkappen Parelmoer Zwart
- Nieuwe remschijven en -blokjes
- Alle onderdelen in de carter zijn nieuw en orgineel
- Alle bevestigingsmaterialen zijn verzonken en verchroomd (Anti Roest dus)
- De scooter heeft nog geen druppel regen gevoeld, dus ook ROESTVRIJ
- Op het moment is de scooter niet begrensd, in overleg ben ik bereid om hem af te voeren (loopt ongeveer 60 km/h)
- Alle foto's van begin tot eind worden meegegeven aan de nieuwe eigenaar
Kleine minpuntjes:
- Slot voor Buddy af te sluiten pakt hem soms niet dus een aantal keren drukken
- De achterband is niet nieuw meer (genoeg profiel voor de komende tijd)
- De pin die ronddraait in het tellerhuis is iets te kort, dit resulteert in het niet kunnen meten van de snelheid en kilometers (kwestie van pin verhogen met behulp van een mig-las apparaat)
- De Carburateur lekt een heel klein beetje onder aan het vlotterbakje (nieuw vlotterbakje moet voldoende zijn)
Al met al is deze scooter met zorg en passie opgebouwd. Ik hoop iemand anders hiermee blij te maken. Loopt in een stuk door naar zijn top zonder dip. Ik rij er alleen met goed weer in, heeft altijd onder een doek gestaan in de winter en ben er om ongv. 2 weken even 10/15km mee gaan rijden.
Hij staat absoluut niet in de weg, maar ik wil er iemand anders blij mee maken omdat ik een auto heb en niet veel meer de scooter gebruik. Ik heb door mijn perfectionisme veel meer geld uitgegeven dan hij ook waard zal zijn. Bij het kopen van de scooter krijgt diegene nog een hoop onderdelen erbij.
Bij vragen hoor ik het graag! U kunt mij mailen, bellen, een bericht op Marktplaats sturen en mij natuurlijk Whatsappen.
Groetjes
- Yamaha Aerox-frame Blauw kenteken uit 2006, Metallic Grijs laten spuiten.
- Alle buitenkappen laten spuiten in Metallic Blauw
- Minarelli Blok volledig orgineel behalve 50cc snel cilinder
- Waterpompdeksel en Carterkap eveneens Metallic Grijs laten spuiten (zie laatste foto's)
- Gilera ICE Spatbord + Frame in Metallic Blauw laten spuiten (zie laatste foto's)
- Gyronetics Spiders Velgen (ENIGE TE KOOP IN EUROPA OP DIT MOMENT)
,Licht Aluminium Racevelgen met hagelnieuwe lagers en aangepast om op orginele veerpoten te kunnen draaien
- Alle electronica en lampen orgineel en zonder verknipte onzin en breuken
- Binnenkappen Parelmoer Zwart
- Nieuwe remschijven en -blokjes
- Alle onderdelen in de carter zijn nieuw en orgineel
- Alle bevestigingsmaterialen zijn verzonken en verchroomd (Anti Roest dus)
- De scooter heeft nog geen druppel regen gevoeld, dus ook ROESTVRIJ
- Op het moment is de scooter niet begrensd, in overleg ben ik bereid om hem af te voeren (loopt ongeveer 60 km/h)
- Alle foto's van begin tot eind worden meegegeven aan de nieuwe eigenaar
Kleine minpuntjes:
- Slot voor Buddy af te sluiten pakt hem soms niet dus een aantal keren drukken
- De achterband is niet nieuw meer (genoeg profiel voor de komende tijd)
- De pin die ronddraait in het tellerhuis is iets te kort, dit resulteert in het niet kunnen meten van de snelheid en kilometers (kwestie van pin verhogen met behulp van een mig-las apparaat)
- De Carburateur lekt een heel klein beetje onder aan het vlotterbakje (nieuw vlotterbakje moet voldoende zijn)
Al met al is deze scooter met zorg en passie opgebouwd. Ik hoop iemand anders hiermee blij te maken. Loopt in een stuk door naar zijn top zonder dip. Ik rij er alleen met goed weer in, heeft altijd onder een doek gestaan in de winter en ben er om ongv. 2 weken even 10/15km mee gaan rijden.
Hij staat absoluut niet in de weg, maar ik wil er iemand anders blij mee maken omdat ik een auto heb en niet veel meer de scooter gebruik. Ik heb door mijn perfectionisme veel meer geld uitgegeven dan hij ook waard zal zijn. Bij het kopen van de scooter krijgt diegene nog een hoop onderdelen erbij.
Bij vragen hoor ik het graag! U kunt mij mailen, bellen, een bericht op Marktplaats sturen en mij natuurlijk Whatsappen.
Groetjes