De gratis Advertentie site van Zaanstad en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Zaanstad en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Muziek en Instrumenten
  3. Snaarinstrumenten
  4. Gitaren | Bas
ID: 12983
Advertentie ID: #12983 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

Squier Precision Matt Freeman

€399,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Sander
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Squier Matt Freeman Precision Black


Dat de hogere modellen van Squier instrumenten zijn van erg goede kwaliteit, weten we (hopelijk) allemaal.
Dit is er 1 van! Raadpleeg big brother google maar en u vind niets dan lovende reviews.

Overal gebruikte staat, niet misbruikt. Kleine krasjes en butsjes rondom. Lak in de hals is gekrakt waar de neck aan de body bevestigd is, en de G tuner is vastgelijmd(alleen het vleugeltje, nul invloed op de stemming) Deze bas is eens gebruikt door een linkshandige speler. Op de onderste punt van de bas zit een extra gaatje, verder zie je hier niets meer van.

De bas is helemaal origineel! De elektronika in deze gitaar is uitmuntend. Punchy en strak. Mij valt op dat hij heel 'stil' is. Waar andere bassen nog wel eens een aarde zoem willen geven, doet de Freeman dit niet.

Voor verdere vragen, stuur me gerust een bericht!

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy