ID: 5080
Advertentie ID: #5080 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Verzorger / bijrijder gezocht voor stoere ruin
€40,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Hoi!
Ik ben voor mijn 13-jarige KWPN ruin op zoek naar een leuke verzorger! Hij is 1.72m, en erg lief en grappig. Wegens halsartrose moet hij correct lang-en-laag getraind worden. Hij doet echt zn best voor je, maar het is geen opstappen-en-wegrijden paard. Maar hij bokt of stijgert nooit! Hij is ook gek op grondwerk en longeren, en reageert heel goed op commando's.
Hij heeft een jaar ter leen gestaan, omdat ik wilde reizen, maar nu komt hij gelukkig weer bij mij terug! Maar dat zal wel wennen zijn voor hem, vooral omdat er in dat jaar helaas niets met hem gedaan is...
Ik zoek dus iemand die echt een band met hem wil opbouwen door hem minstens één dag in de week te longeren of grondwerk te doen. Ik zoek iemand voor 2 à 3 dagen in de week. en vraag hier €40,- pm voor, omdat ik maar een arme student ben en hoop dat deze kleine vergoeding een extra motivatie is om altijd te komen. ;)
Hij komt op een gezellige stal aan de Nieuweweg in Den Helder te staan. Het voeren en buiten-binnenzetten van de paarden gaat daar volgens een rooster en het uitmesten doe je zelf.
Bel of mail me gerust als je vragen of interesse hebt! :)
Groetjes,
Veerle
06-22951684
[email protected]
Ik ben voor mijn 13-jarige KWPN ruin op zoek naar een leuke verzorger! Hij is 1.72m, en erg lief en grappig. Wegens halsartrose moet hij correct lang-en-laag getraind worden. Hij doet echt zn best voor je, maar het is geen opstappen-en-wegrijden paard. Maar hij bokt of stijgert nooit! Hij is ook gek op grondwerk en longeren, en reageert heel goed op commando's.
Hij heeft een jaar ter leen gestaan, omdat ik wilde reizen, maar nu komt hij gelukkig weer bij mij terug! Maar dat zal wel wennen zijn voor hem, vooral omdat er in dat jaar helaas niets met hem gedaan is...
Ik zoek dus iemand die echt een band met hem wil opbouwen door hem minstens één dag in de week te longeren of grondwerk te doen. Ik zoek iemand voor 2 à 3 dagen in de week. en vraag hier €40,- pm voor, omdat ik maar een arme student ben en hoop dat deze kleine vergoeding een extra motivatie is om altijd te komen. ;)
Hij komt op een gezellige stal aan de Nieuweweg in Den Helder te staan. Het voeren en buiten-binnenzetten van de paarden gaat daar volgens een rooster en het uitmesten doe je zelf.
Bel of mail me gerust als je vragen of interesse hebt! :)
Groetjes,
Veerle
06-22951684
[email protected]